Mammas hjärta!

vi var på utvecklingssamtal igår på Elvis dagis. Jag var faktiskt lite nervös för att det har varit en ny avd o Elvis kompisar är lite äldre än honom...
Men alltså det GÅR SÅ BRA FÖR ELVIS!
sa dagis fröken.
Hon var så stolt över honom, Elvis hänger med i allt de gör, Elvis tycker om alla kompisar, Elvis tycker om alla fröknar o lysnnar.

Elvis tittar på de andra barnen när de leker, som en liten filosof, det har vi alltid sagt att han är;)
Det Elvis behöver kanske lära sig var att säga ifrån när någon kommer o tar hans saker ifrån honom...
Men annars inget att poängtera

trots astmamedecinen på dagis då o då, o barnsondsnäring så är de inget annat att säga till om. De är så duktiga på dagis! vilka fröknar!!!!!alltså jag menar jag trodde de ville säga till om något annat att det är typ jobbigt att ge astmamedecin eller hans välling men det går så bra!!!=)
Fast det är ju deras jobb att ge astmamedecin om ett barn behöver det jajaja

Mina vänner
Postat av: Snygg-Göte von Fornborgen

Från en sötnos till en annan. Det klart det går bra för PRINS ELVIS med stora bokstäver. Jamen det e välan inget konstigt med det??? Det går bra för mig också, fastän jag bara e en hund. Men en hund som heter GÖTE så det så!!!!

By the way....matte ville att jag skulle hälsa, så då gör jag väl det. HEJ!!!! Jag tror att hon vill att jag ska hälsa KRAM också. Så där ja!

2010-12-02 @ 18:02:09
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Postat av: Nilla

Kan bara hålla med Göte. Så glad jag blir. PRINS ELVIS, farmors hjärta.

Puss, Puss

2010-12-02 @ 18:12:35
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0