JAYYYYYY

Ja alltså det va rena slumpen att vi skulle precis handla i väsby centrum o sen kommer minnah o jayyy från idol, elvis ville så klart vara med o titta o han ville till och med gå upp på scenen, då sa en vakt du får vänta tills du kan söka idol...till elvis

Sen ville elvis så klart ha sin egna skiva, vi väntade o väntade, elvis var så tålmodigt. är så stolt över honom. äntligen fick vi gå fram o hälsa,alltså jag vet inte va jag sa till honom för det va så så varmt o ja en jay liksom;)
men i stil med att han alltså elvis är en idol o han dansar till dig varje dag o hejjar på dig, ehm ja alltså han bara tittade tröttsamt på mig men men shit it! jag har varit med min sons första aoutograf o elvis är så glad!

Va gör man inte för sin son liksom?=)

jag har så många bra bilder med på mobilen o jag orkar inte just nu ladda ner från mbilen men det kommer så småingom så får ni se;)




Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0