Drömmar;)

Ja alltså de kan bli lite roligt att drömma ibland hahahha..

vet ni vad jag drömde om inatt?

Jag drömde om att jag var i grekland o där jag växte upp som liten i nafplion mm ja visst...=)
Men elvis vad där och sambo D, ja inget konstigt med det..=)

Men så var min svärmor där o svärfar, Elvis farbror o tänk elvis faster med familj...ja alla de var där. Jag skulle visa dem vart jag hade bott o jag var som en giude.

Elvis farbror hade jätte tråkigt, o elvis stor kusin var så uttråkad de ville ha mer spänning;)
Alla satt o åt frukost tillsammans. Svärmor o svärfar våagde inte gå utanför hotellet men jag tjatade lite att de måste ju kolla runt hur det ser ut i min gamla stad. så vi gick till en borg som finns uppe på berget, palamidi heter den. Elvis var också med.
jag pekade här är stranden o här döptes jag ni ser det här..bla bla..o här bodde jag..

Sen ville svärmor gå hem till hotellet kl var 17 för att då va det middagstid för henne hahah, så svärmor o svärfar gick till den lånade bilen men ringde till vår mobil snart igen o sa:

Erika var finns det en bensinmack? vi har krockat, vi mår bra men den nya lånade bilen mår inte bra, fönster rutan är sönder

jag sa väl som att ja det är ni i nötskal sväris=) ja alltså att snurra till det, tror jag tänkte på...i drömmen alltså
vi hjälper er att hitta en bensinmack,

 men min fråga är varför drömma om grekland? o var allsin dar varför just min hemby? o hela familjen hahaha det var en rolig dröm det=)=) hihhihi kom inte ihåg hur den slutade tyvärr.


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0