Dagens outfit...



Elvis hade imorse en tröja med tjock päls o han trodde det va en jacka, så han ville absolut inte ha overallen...hm
ja jag vet inte, ska han få bestämma jacka. täckbyxor eller overallen?
Jag tycker bäst om overall...men men vi får väl se..

O ja ser ni att han har lite bara lite förskräcklig frisyr idag? hahhaa jo jag har varit i farten igen och försök klippa elvis lugg inte det enklaste, men ja huvudsaken han ser eller hur?'
lite mer eller mindre hår här o var usch stackars pojke!!!

Jag sa det till dagis fröknarna att ni får skratta åt mig om ni vill det gör inget jag bjuder på det..hahahahah så de inte undrar vad som hade hänt med hans hår så att säga...

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0