Mina dagar...



Här står jag med min bag...inte vilken bag som helst utan en vin bag, cool va?



Här om dagen var vi barn fria och då passade vi på att ha lite extra mys med oss själva...



Vi har varit på kräftskiva ett rolig afton...



Idag hade jag en litet kalas, litet o bra, mysigt var det....
här sitter Elvis med gammelmormor och dricker vaniljsås....



Bus me farfar, jag hade inte så bra kort från mina andra gäster tyvärr...



Paket i love! som ett barn hehehhee
Här får jag en jätte fin väska av svärföräldrarna, jag älskar ju väskor, men sambo D blev nog inte så glad hihihihi jag o väskor liksom....



Jag har inte dåligt med glas inte nu iaf..haahah jätte bra att ha så många, super fina också för den delen. taaaack alla kära för uppvaktingen......

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0