nagot att se fram emot...

sitter hos min mamma i ett tomt hus, o snart kommer mamma o bror hem fran grekland, men da sover jag for jag borjar igen kl 9 imorn...
o sa ser jag att min brors tangetbord inte innehaller a o ja ni fattar...
men iaf jag har nagra saker att se fram emot nu till hosten vilken ar skont..
for det ar alltid lite roligt med det...

vi har mycket tt gora nu innan slutet av aug, vi ska till en olika rad av lakare med Elvis. Forst om hur han utvecklas, sen ska vi ringa tarm terapin om hur det ligger till om behandlingen av botox.
Jag maste aven ringa till lakarn som gor allergi tester, det ska goras pa Elvis. sen ar det ju en till resa som vi maste planera in var andra resa, vi  aker ju tillbaka till grekland hehehehe, men da ar hela familjen med!
vi tankte aka till naxos o nafplion sa klart =0

Jag har aven kopt nagot overaskande till min yngste bror som fyller 13
snart o antligen har jag nagot roligt pa G....
ja det va det...dessa saker att se fram emot bade positiva o negativa. men de positiva tar ju saklart over....



Mina vänner
Postat av: Mari

Vad kul att ha en familje resa att se fram emot!

2010-08-07 @ 16:10:19
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0