KAN SJÄLV...

Ja Elvis kan själv så det så!
ja men hur blev det här? hur blev Elvis så stor så fort?
Jag förstår inte, men jag måste ju inse att Elvis har blivit större och kan vissa saker själv.

som tex: hälla nyponsoppa i ett glas, utan att spilla också..
              ta av sig jackan
              men sen finns det saker som han måste öva på och tillåter mig inte att hjälpa honom.
Elvis blir helt galen om jag råkar hjälpa honom.



Mina vänner
Postat av: Nilla

Det är precis som det ska då :0) Farmor längtar efter sin "stora" lilla kille. Jag är ledig på torsdag och fredag. Ja i morgon eftermiddag också...om jag vaknar i tid...alltså :o) Om ni har tid för ett farmorbesök så hör av er.

Kram

2010-08-10 @ 15:05:34
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0