En underbar vår dag!!!!

Jag vaknde lagom tid imorse, Elvis och jag var lagom trötta. Men det fick inte förstöra denna underbara vår dag. Vi beslöt oss för att gå på vår lilla park, där det finns djur. Ni i väsby vet vart jag menar, Ja just det Gundes gård. Det ligger bara några hundra meter från oss=). Och där fanns djuren, ny premiär idag fick vi höra. ja och gissa vad? vi blir med i lokal tidningen, hehehe, så titta noga efter oss!
Elvis och jag var något försiktiga i början, jag vet ju inte va dessa stora djur kan göra, men Elvis va inte ett dugg rädd han ville gå fram och klappa, mysa, killa dem. Han la sitt huvud på deras rygg när jag höll honom. Vi tittade till hönsen och getterna. En underbar vår dag! Elvis ville inte gå därifrån....










Elvis flickvän kom på besök, Åh det va länge sen de fick leka, men det märktes inte! ni vet ju barn, blyga i början o så, men inte här inte! Tilda gick med upp för att väcka Elvis och oj så förvånad han blev, så glad! åh så söta de var de räckte fram sina händer o tog varandras händer, åh mitt hjärta smällte! sen kunde de inte släppa varandra ur sikte de små liven. de skrattade, härmade, och gjorde allt den andre gjorde....
de får allt leka lite oftare tycker mamma!
Sötaste paret får man leta efter!








Mina vänner
Postat av: Nilla

Åh, vad mysigt. Jag missade denna fina dag, har sovit hela dagen. Och nu jobbar jag i natt igen. Så söta de är Elvis och Tilda, riktig kärlek.

Kram

2010-04-11 @ 23:48:01
URL: http://nillasdagar.blogg.se!
Postat av: Johannah

Vad mysigt ni verkar haft och vad söta kärleksparet är tillsammans!

2010-04-12 @ 05:32:06
Postat av: mshook.blogg.se

våra små sötnosar ;)

2010-04-12 @ 21:38:12
URL: http://mshook.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0