SÅ trööööööööt!

Ja okej jag är trött men vem är inte det???? puh..
ja vill bara vara, ha semester, njuta av tillvaron men det är låååååångt kvar till det.
vi vet inte vad vi ska göra i sommar, men kanske någon tripp i september till grekland,
 vill åka det var länge sen nu!

En roligt sak, Elvis pratar allt mer nu och det är sååååå kul!
han har sina ideer...hihihihiih

En sak som han lärt sig är:
Jag frågar Elvis, vart bor mormor?
- Viby!!!!!! alltså det är en liten del av sollentuna ni som inte vet, typ som ja rosengård i Malmö eller kan man jämnföra så? hahahaha

Och han säger

TVÅL
SMUTSIGT


Mina vänner
Postat av: Anna-Maria

Sötnosen.. Skojj med lite tal..



Vännen, snart är det sommar och vila, närmare än vad du tror.. =)

JAg önskar er all mys och försök att vila när till fället ges..



Varma kramar till er

2010-04-15 @ 12:36:20
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0