Mot blåkulla???



Hej hej såå trött! jobbat hela veckan oregelbudna tider.
 I helgen skulle jag ha jobbat, fast det var sista minuten jag sa till om vad jag ska göra på jobbet, för det är ingen där. så då bestämde vi att jag ska åka dit imorn eller på lördag och stor städa sen har jag jouren om någon skulle bli akut sjuk eller så. Det tyckte jag var ett bra beslut!

Idag ska jag köpa påskägg, och försöka få ned Elvis stora gosedjur/ hund någonstans o gömma den=)
Elvis har ju inte fått äta godis förut så jag vet inte vad jag ska ge honom, tips?
jag tänkte på kanske kex chocklad, sen då?? får hitta något ätbart hehehe
till oss familjen tänkte jag på naturgodis...
Får se om det kommer någon påskkärring på besök!

Jag vill gärna att Elvis ska klä ut sig till en påsk gubbe, men de sa inget på dagis och vet inte ska han klä ut sig bara för att??? och gå runt hemma så? vi får väl se om kusinerna ska gå en runda imorn eller lördag och om Elvis kan följa med dem=)=)

GLAD PÅSK

PS, har ni blivit lurade idag?? isåfall skriv gärna och berätta om dem=)=)


Mina vänner
Postat av: pelle

Glad Påsk själv Leona! Gillar din blog :-D

Vet dock inte vilket godis som är bäst i början.... men kexchoklad låter logiskt. ses snart hoppas jag!

kram

2010-04-01 @ 10:06:29
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Glad Påsk!!!

Från oss i SKÅNE!!!!

2010-04-01 @ 17:10:37
Postat av: Nilla

Glad Påsk! Hoppas att jag piggnar till så att vi kan ses. Annars får ni ha en riktigt trevlig Påsk.

Puss & Kram

2010-04-01 @ 17:19:42
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0