En promenad......

En rolig sak:
Elvis ville gå på promenad, ja visst säger jag kom så går vi.
-Jag frågar Elvis vart ska vi gå?
-Elvis säger, bilar
-Okej säger jag kom så går vi mot bilarna, du menar mot parkeringen?
Elvis går framåt, och stannar helt plötsligt tittar mot parkeringen "frågande blick" och tittar på mig, sen skakar han på huvudet, och går åt ett annat håll.
-Jag säger frågande, men Elvis ville du inte se bilarna?
Elvis fortsätter och gå, som om han hade ett mål, han visste vart han ville gå.
vi går förbi en traktor
-Jag säger, titta här en stor traktor
-Elvis skakar på huvudet, och går mot stora vägen, där vi brukar ta bussen mot station eller andra hållet
Jag tänker, men vad vill han??
-Elvis säger bilar och pekar mot körande bilar på stora vägen
-Jag säger, ja det är bilar

Elvis går mot buss stationen och gissa vad han gör där?
 Jo, Det finns en parkbänk, han vill sätta sig på bänken och när han gör det ser han alla bilar som kör förbi, och rätt som det var kom det en traktor. så hans mål var att gå till en buss station för att se bättre och fler bilar live...
Är han inte för underbar min kille...Så stolt Elvis var när vi gick hemåt!


Mina vänner
Postat av: Nilla

Gullunge, farmor blir alldeles rörd.

Puss på Elvis

2010-04-10 @ 12:27:18
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

sötaste Elvis! :)

snart får ni ta bussen till oss!

kram!

2010-04-10 @ 15:25:13
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0