Det är någons dag,(imorn) ja vem kan det vara hurra hurra!!!!

 Ett stort hurra till Sambo D som fyller år imorn, jag hinner inte skriva i bloggen imorn för jag har en överaskning till honom imorn kl 11.00 och 15 börjar jag o jobbar heeeeeela helgen.....
 
Elvis gav sin present ikväll redan=)
Och det var en bok 1001 filmer du måste se innan du dör heter den, och Sambo D älskar att se filmer gamla som nya så det var en lyckad present.

I kortet stod det som jag skrev: hoppas att du får en "skön" dag och att varenda kroppsdel som är stel kan slappna av. Denna överaskning som blir av imorn kl 11.
Ja då visste han sa han va det kunde vara, men jag sa inget utan det får han se imorn...
Kan ni gissa vad det är????

Mina vänner
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Åh, grattis till sambo D från oss här på Baldersvägen!



Många kramar!

2010-04-15 @ 21:28:24
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Nilla

Grattis från mamma.

2010-04-16 @ 02:11:57
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0