bilder från veckan....


Vi var på påskmiddag hos min mormor, här är Elvis morbror,
han blåser på Elvis oj så kul det ät...


Mer mobbo, blås mera!!!!!


Min underbara, söta, MORMOR!!!!!!


Hm...vad är detta? är det banan? hur äter man den, mamma? så här?


Elvis har aldrig varit intresserad av vanlig frukt, och jag blev såå överaskad att han ville ens ha, och att var nyfiken på att vilja smaka, tänk att man blir så glad som mamma över en sådan liten detalj som alla barn bör äta när man är i Elvis ålder. Jag blev gråtfärdigt "nästan" så glad blev jag!
Och jag vet att banan är förstoppande, men så lite som han åt kan ju inte skada......

Ang om hans matvägran, ja det är till och från nu. Elvis har ätit lite bättre. Och hans dietist har ringt. Och hon har bokat tid redan nästa vecka! tänk så skönt. så fort att få tid!!!!!
För som sagt det är till och från han äter, inte alls intresserad av det vi ger, äter typ ingen frukost, vad ska man ge??? hoppas vi får alla frågor besvarade då. Känns skönt att hon lyssnade på mig och min oro.......

Mina vänner
Postat av: Nilla

Visst har du en underbar och söt mormor :o) Skönt att ni får komma till dietisten nästa vecka. Men det är säkert ingen fara. Han ser inte direkt undernärd ut. Vill nog bara få bestämma lite själv.

Kram

2010-04-10 @ 12:25:48
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0