Långa dagar, trötter!



En bild från sept, mot mobbo Alex som fyllde år!

Vad har man gjort dessa dar?
vaknat tidigt lämnat elvis på dagis, sprungigt till bussen för ett jobb möte, åkt hem o vilat sen till jobbet igen....puh! kom hem sent igår kväll
Upp tidigt iväg till BVC, Elvis väger 12 kg o 89 cm lång=) gått upp några hundra gram, 700 på två månader och det tyckte sköterskan var mycket bra, att Elvis går upp och är så glad. Elvis ville vara kvar en stund o leka. Tycker jätte mycket om vår nya BVC sköterska känns väldigt tryggt att ha henne. vi bytte ju eftersom det blev som det blev och det känns guld värt!!! tack!
Lämnade Elvis senare idag på dagis o snart ska jag iväg till jobbet o jobba extra, ser min prins imorn eftermiddag=(
Ha en trevlig helg på återseende

Mina vänner
Postat av: Nilla

Farmors gosunge, så skönt att han växer och går upp i vikt. Och så himla bra att ni kunde byta Bvc-sköterska. Jag har ju träffat henne, hon är jättegullig. Och det betyder ju mycket när man har varit med om så mycket som ni har.

Så du jobbar i natt, då får grabbarna ha fredagsmys för sig själva då :o)

Kram

2009-11-27 @ 15:05:04
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: mammagladh

Vad skönt att det känns bättre med nya BVC-sköterskan.

Låter som att du har haft upptagna dagar minnsann. Önskar dig en trevlig fredag kväll.

2009-11-27 @ 20:19:56
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0