90 bullar o en gul braläe



Elvis fyller år nu i veckan o det ska firas med lite bullar, det blev inte lite heller....jag gjorde dubbelsats tänkte....hm....jag vet inte att inte det skulle räcka?



Vi fick oväntat besök av en liten,o söt 5 månaders Lucas o sofie, de kom med ett paket, ja inte litet va det iaf=) Elvis ser väldigt nyfiken ut vad det kan vara?



Men det är ju en gul Braläe, alltså bil på Elvis språk=) så underbar min lilla gosse



Vem är det som kommer nu o stör mitt uppe i paket öppningen? jo det är snälla farfar som kommer o hämtar alla dessa 90 bullar som inte får plats i vår lilla frys, tack! hur smakar bullarna?



En mycket glad kille som fått sitt allra första födelsedagspaket idag



Se vad mycket man kan göra med lastbilen?

Mina vänner
Postat av: Sofie

Tack för igår det var trevligt :) vad bra att han blev glad, kram

2009-12-01 @ 09:47:34
Postat av: Natalie

Mmmm vad gott med bullar!Det doftar så härligt efter att man har bakat.

Nu står väskorna packade här hemma. Vi far till Thailand i morgon. Det ska bli så härligt att resa bort.

Ta hand om er!

kram

2009-12-01 @ 11:01:24
Postat av: Nilla

Jo tack, bullarna smakade alldeles underbart gott. Mycket var det :o) men de fick plats i frysen där ute. Kan tro att Elvis blev glad för den fina bilen. Nu har jag varit och köpt present också. Tänk vad tiden går fort. Inte länge sen han föddes tycker jag. Men ändå har han varit med om så mycket.

Kram på er

2009-12-01 @ 11:19:02
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Mmmm vad smaskens!!!

Vilka fina bullar, det finns en risk att Kjelle äter upp bullarna. Bäst att be Pillan sätta lås på frysen.



Ha det bra och pussa på ELVIS!!!

2009-12-01 @ 13:24:33
Postat av: "Anonym" (LEON)

Hej.

2009-12-01 @ 23:16:59

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0