Ett tidigt advetsfirande!

jag hade lust att baka igår, så jag bjöd över min mor o då satte det igång med baket, köpte i fredags en sån fin pepparkaks dräkt till Elvis julfirande på dagis, så fin på=).




Elvis o jag ser ni något med håret? jag har klippt mig igen=)



Finaste pepparkaks gubbe får man leta efter=) denna dräkt från Lindex 129 kr.



Baka pepparkaka, som inte Elvis gjort något annat, han förstod vinken direkt. kaveln o sätta formerna på degen.



Liten pause i allt bakande



Momo o Elvis



Visst blev det fint?



Sambo D hjälper till med att fixa det sista på huset



Fint va?



Resultatet, en liten borg i vårt hus



Ett litet ljus i vårt hus......

Mina vänner
Postat av: Nilla

Så fint ni har gjort. Ska bli gott att smaka pepparkakorna som Elvis har gjort. Vi ses om en stund.

Kram på er

2009-11-29 @ 13:55:19
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: mammagladh

Vad duktiga ni är! Snyggt pepparkakshus.

2009-11-30 @ 14:07:43
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej!

Tack för ditt meddelande. Vilken fin son du har!! :-)



Ja vi tarmsköljer varje dag. Väldigt sällan vi hoppar övr det. Skulle vara om hon bajsat jätte-många gånger själv och rumpan såg röd o irriterad ut. Då vill vi inte belasta henne med sköljning med, eftersom hon upplever det som väldigt jobbigt. Själv då? Hur har ni det? Din son är ju lite äldre än Stella, hon är snart 9 månader. Jag tycker med det är skönt att läsa att det finns andra i liknande situationer!

2009-12-19 @ 11:49:05
URL: http://familjensweetie.blogspot.com/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0