Våra kissar,O Elvis bordsskick är inte det bästa!



Liona spanar in.....



Nisse trivs i Elvis vagn mjukt och skönt.



Titta Mamma, maten ramlar ju inte ner.....



Elvis så fin.....



Spaghetti är gott mmmmmmm......



Jag annvänder händerna jag har ju varit i Thailand, och där gör dem det minsann!



Gull unge!



Klappa händer när du är glad, Klapp Klapp.... o mera Kladd, va ska pappa säga nu?

Mina vänner
Postat av: Farmor

Sötunge!!!! Du har ett fantastiskt bordsskick, Elvis! Huvudsaken att maten kommer till magen, om det sen är med sked eller händerna, det spelar ingen roll. Och vad pappa säger...det bryr vi oss inte om hihi

Puss & Kram

2009-11-19 @ 11:42:19
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Johannah

Sötnöt!

2009-11-19 @ 12:15:11
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Mmmm!!! Blev så himla sugen på spagetti så jag måste ha det till kvällsmat.

Kram från Onslunda!!

2009-11-19 @ 15:57:29
URL: http://colliepojken.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0