Bloggkurs med svärmor!!!!

Min svärmor tyckte att Elvis skulle ha en egen blogg, jag har tänkt på det mycket länge, jag har aldrig kommit till skott ja tid osv, men nu när man får en bloggkurs av sin svärmor tackar man inte direkt nej, inte. Det har varit en rolig dag, ni ska veta att min svärmor är mycket noga med stavning o punkter, o kolon så nu hoppas jag att jag inte missar det hehehe! Hon ringer säkert, jag lovar!
Men jag tycker det är helt okej om hon nu gör det för jag vill ha en fin blogg och dessutom är det bättre att vara två än ensam eller hur?
VILL BARA SÄGA TACK FÖR HJÄLPEN!
Och så satt vi här o hosta o nös tillsammans vi är lika förkylda båda två, så det spelade ingen roll.....

Mina vänner
Postat av: Nilla

Tack för en trevlig dag. Så duktiga vi/du har varit i dag. Och så mysig Elvis var, helt underbar!

Puss & Kram

2009-11-17 @ 21:34:58
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: ingrid

Hej där Elvismamman! Har ju fått njuta av goa Elvisbilder redan innan genom din svärmor. Du vet vi stolta farmödrar håller ju ihop lite ;-) Din blogg ser verkligen fin ut och jag säger som till Nilla; att jag blev både tårögd o berörd över allt Elvis fått gå igenom. Med egna barn o barnbarn blir man lite känslig. Så fint berättat och med ert engagemang o styrka mitt i allt jobbiga kan du säkert ge kraft o mod till andra som hamnar i samma situation. Kram

2009-11-19 @ 09:42:05
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0