Sjuk stuga!

Hej!
Ja vi skulle ju ha kalas för Elvis igår men Elvis mådde fortfarande inte bra, Så vi fick avboka kalaset, men det är lika bra så ingen smittas, o alla som vi bjudit som skulle komma bor ändå relativt nära o vi kan ju ses snart, komma på fika eller om vi tar det nu i helgen, vad tycker ni? kan ni nu i helgen ni som vet som har varit bjudna?

Jag ringde faktiskt Elvis tarmläkare i fredags för att kolla om de hade andra tips vad vi kunde göra? för Elvis va i risk zonen för att åka in till Akuten, för han hade inte kissat, o något insjunken....vi skulle ge resolax, te skedvis med vatten med mera, det gick faktiskt bra vi behövde aldrig åka in som tur! O idag vabbar jag för Sambo D ska jobba natt....



Man är glad ändå för att vara sjuk, min lilla solstråle.....




Bus i farten eller?



Något suddig bild men Elvis är så söt här va......
hm va ska jag hitta på nu? ska vi ut o gå mamma?

Mina vänner
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Gos Elvis krya på dig!!!!

2009-12-06 @ 16:25:47
Postat av: Nilla

Så skönt att det går åt rätt håll. Klart vi kan komma och fika nästa helg. Elvis måste ju få sin present. Ja visst är han söt, speciellt på sista bilden. Jag är väl inte partisk, eller. Jag är ju bara farmor till världens sötaste Elvis.

Puss på er.

2009-12-06 @ 17:19:37
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Mari

Grattis i efterskott till Elvis!



Vad skönt att det går åt rätt håll.

Magsjuka är aldrig skoj. Jag har recept på egen vätske ersättning, godare än den man köper. Bara att hojta till ifall du behöver receptet.



Kram på er.

2009-12-07 @ 21:21:41
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0