Lite klappar o en trött Elvis....



Alltså shit va mycket folk det var på stinsen, Sollenruna. parkerings platserna va så fulla att folk parkerade mitt på...JAG FÖRST så tänker alla....men jag hittade några klappar till var o en, som jag möter imorn vi firar först hos Sambo Ds morfar, Min svägerska med barn o mina svärföräldrar det ska bli gott jag ser fram emot min svärmors mat!!!Sen firar vi hos min mamma o svärföräldrarna kommer o fikar. TREVLIGT!



Elvis sov hos sin faster inatt o det va lite tråkigt, jag kunde inte sova....tänkte hur Elvis hade det men som sagt han hade det jätte bra, han har ju sina kusiner o många bilar! Jag o Sambo D höll på att härma elvis gester som han har, kille kill säger han o tar på någon av våra näsor o det gjorde vi=)=) lite knäppt kanske men vi saknar vår pojke! fast nu är han ju hemma så klart o han vill leka med Pappas  komboloy som det heter i grekland min vän har gjort den, det är som ett radarband heter det så?

Men men god jul en gång till hoppas ni kommer på bra rim!!!!

Mina vänner
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

God Jul från oss i Skåne!!!

2009-12-24 @ 08:13:31
Postat av: Mari

Hoppas har riktigt trevliga juldagar!



God Fortsättning.



Kram på er.

2009-12-25 @ 19:00:01
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0