Elvis födelsedag, o Elvis kan inte må sämre än att vara magsjuk!

Jag kom hem 23 igår kväll och när jag skulle precis somna in så kräktes Elvis o typ höll på så hela natten, lilla gubben! vaknade o mådde hyfsat iaf, Elvis fick sitt paket o uppblåsta ballonger.



Hm vad är det? till mig?



Jag har aldrig sett en sådann förut vad kan det vara? vad gör man med en sådan mamma?



Är det så här man håller mamma?



Leka med ballonger



Roligt o krypa under stolarna, jag mår fint mamma, dont worry be happy=)



Leka lite mera med ballonger



Det här va en rolig lek



På sena eftermiddagen kom Elvis mormor, gammel mormor o mobbo, o Rolf, denna kyrka är Min mormors mammas så den är gammal, så fin.....
o under besöket så blev Elvis ännu sämre, igen.....men glad kille ändå.



Elvis fick en bilmatta, roligt!



Elvis fick en lava lampa till sitt rum




Mina vänner
Postat av: Nilla

Hallå, och Grattis i efterskott. Farmor har jobbat, jobbat och sovit. Nu ska jag äta frukost, hm, klockan 14.30.

Men varför är du sjuk på din stora dag, Elvisgubben? Du blir väl frisk till i morgon? Så vi kan komma på kalas och höra dig spela gitarr. Krya på dig, och Puss & Kram

2009-12-04 @ 14:33:04
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Hela Onslunda hälsar grattis i efterskott. Krya på dig Gull Elvis så du kan äta mycket tårta.

HEJ SVEJS!!!

2009-12-04 @ 19:02:36
Postat av: ingrid

Men stackars Elvis då, och på födelsedagen och allt. Men det där känner jag igen med en dotter som fyller 7e Dec. Vet inte hur många barnkalas som fått ställas in genom åren p.g.a denna jäkla sjuka som alltid huserar innan jul. Hoppas han är bra igen och att ni andra klarar er hyfsat.

2009-12-06 @ 13:15:14
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0