Stress???

Någon som känner sig stressad inför alla helgdagar? o speciellt för julafton? varför denna stress egentligen, det skapar bara en onödig oro som gör att kroppen blir spänd, dessa dagar inför julen ska vara till för lugn, baka o njuta med sin familj. Det är inte att handla julklappar. Varför denna stress att så o si många julklappar måste jag ha till min familj, barn eller vänner? Julen handlar så mycket annat, om att bara vara med familjen o njuta av varandra, inte bara att få julklappar, visst kan det vara symboliskt en liten sak sådär. Jag tror visst att era familjemedlemmar eller vänner tycker om er för det oavsett dyra julklappar.......

Men du är inte ensam, kan jag avslöja, jag känner mig såhär just nu, mitt huvud är alldeles snurrigt, Har jag allting? nä måste inhandla lite symboliska julklappar o vi sa i år igen att det inte ska bli några klappar men det är ju så tråkigt! men något litet för symbolens skull.....Men varför ska man vara ute i sista sekund???

Hur firar ni jul?
Min jul kommer väl om några dar uppe i bloggen då ses vi då!!!!
God jul på er alla






Här vill jag vara nu, RO I KRoPP o SJÄL



Mina vänner
Postat av: Nilla

Jaa, varför ska vi stressa så. Jag börjar bli klar nu, i alla fall. Så i kväll blir det julmat och sen ska jag vräka ut mig i min underbara schäslong. Vi syns i morgon.

Puss & Kram till er alla.

2009-12-23 @ 17:14:08
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Vill bara önska dig och din fina familj en riktigt god jul! Vi hörs igen i mellandagarna.



Många kramar och massor med kärlek!

/Malin med familj

2009-12-23 @ 19:15:12
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0