Smått o gått....

SF Bio: Avatar 3D

Vi var på bio igår o såg på AVATAR, oj, oj , den var super bra!!! rekomenderar starkt att se den, Filmen hade allt, kärlek, äventyr, spänning, fantasy o lite att den skulle kunna hända att vi jord människor hittar liv på andra planeter... "skulle kunna hända".....



Imorse kunde man inte ta sig ut...o Sambo D som åker moppe till jobbet, hur skulle det gå? tog blien istället



Elvis o jag åkte lite pulka, Elvis åkte först bebis pulkan men såg att de andra "stora barnen" hade en bil pulka, då skulle elvis också ha det. Det var bara att gå tillbaka hem o hämta Sambo Ds gamla, O så nöjd Elvis blev.



Jag hjälpte "tomten" att packa in lite julklappar..några fler blir typ den 23 undra hur det går haha.....



Elvis o jag fick besök av Veronica, Elvis fick ett försenat Födelsedags present, Elvis sa direkt BiL....men det va ingen bil, utan en häst kramdjur..Men Elvis blev lika glad för det.
 Jag fick min julklapp, ljus som luktar cocos, jätte söta varma strumpor o låna film på internet=) toopen!!!!



Elvis tycker om chocklad.....



Busig man är nu då.....Saft o chocklad det är inte fel inte....

Mina vänner
Postat av: Nilla

Gos-Elvis, klart man ska ha lika som stora barnen :o) Jadå, jag kommer i eftermiddag...så klart. Längtar efter honom.

Puss & Kram

2009-12-21 @ 10:44:20
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Äntligen jullov!!! Såååå skönt. Hoppas allt är bra med er!



Kram, kram!

2009-12-21 @ 20:49:54
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Hej hej!



Nu har vi äntligen jullov! Så skönt! Har varit på skolavslutning idag, träffade din svägerska men glömde säga till henne att jag hittat dig här ;) fast å andra sidan vet hon väl redan det...



Nu är vi långledig till 11:e, mina föräldrar och mormor kommer upp på onsdag och firar jul med oss. Sen ska vi åka runt och hälsa på lite vänner i mellandagarna och på Nyårsafton fyller ju Axel år!



Hoppas allt är bra med er och att ni är friska!



Har Elvis tagit vaccinet mot svininfluensan förresten? Fick ni några rekomendationer från sjukhuset? Vi blev bara tillsagda att Axel skulle ta, men att han inte tillhörde någon riskgrupp så vi kunde ta på honom när vi tog på tjejerna.



Vi hörs och förhoppningsvis ses vi någon gång framöver! :)



Kram kram!

2009-12-21 @ 20:58:52
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Hej hej!



Nu har vi äntligen jullov! Så skönt! Har varit på skolavslutning idag, träffade din svägerska men glömde säga till henne att jag hittat dig här ;) fast å andra sidan vet hon väl redan det...



Nu är vi långledig till 11:e, mina föräldrar och mormor kommer upp på onsdag och firar jul med oss. Sen ska vi åka runt och hälsa på lite vänner i mellandagarna och på Nyårsafton fyller ju Axel år!



Hoppas allt är bra med er och att ni är friska!



Har Elvis tagit vaccinet mot svininfluensan förresten? Fick ni några rekomendationer från sjukhuset? Vi blev bara tillsagda att Axel skulle ta, men att han inte tillhörde någon riskgrupp så vi kunde ta på honom när vi tog på tjejerna.



Vi hörs och förhoppningsvis ses vi någon gång framöver! :)



Kram kram!

2009-12-21 @ 20:59:02
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Mari

Vad kul för Elvis att få använda sin pappas snowracer! Vad gulligt.

2009-12-21 @ 23:38:10
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Mari

Ja, vi blir hemma över julen. På gott och ont...

Solen och naturen gillar jag också på bild, speciellt solnedgångar :-)

Hajar inte riktigt ännu att Angelica blir 2 år om några dagar.

Makalöst allting, tiden bara springer iväg.

2009-12-22 @ 19:01:34
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Designed By Hang

Jätte fina bilder, ska också se avatar snart :)

2009-12-23 @ 09:51:20
URL: http://designedbyhang.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0