I allt dåliga är det skönt att ha familjen till hands, Igår var det kalas!!!!



William, Elvis stor kusin fyllde 9 år igår. Och det betyder MÅNGA bilar att leka med, för Elvis kusiner har typ allt killar kan drömma om, Så mysigt att ha kusiner som är relativt gamla som Elvis o de trivs jätte bra ihop o är så gulliga mot Elvis.



Ja ni ser här, Elvis sa inte ett knyst under hela kvällen. Otroligt för hemma vill han ha vår uppmärksamhet hela tiden, men det är ju nya leksaker inte hans gamla som har ser typ dagligen...



Wille fick biljardbord av oss, det tyckte han om det va kul. o även resten av barnen...



Sambo D som är då morbror till kusinerna spelade biljard med Lill Kusin Milton



Pannkaks tårta va det beställt av födelsedags barnet, gott, mums.....



Mellan kusin Oliver, Elvis farmor, o världens bästa faster får man leta efter, så otroligt fin är hon=)=)

Mina vänner
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Nu blir jag lite förvånad. För som sagt, Axel har gått på Flagyl dagligen i tre år. Kan ju aldirg vara bra att äta antibiotika regelbundet... Botox har jag inte ens hört talas om, alltså att det skulle vara aktuellt för Axels del. Vet andra h-barn som har gjort det och blivit bättre men vad är syftet med det och hur fungerar det?



Movicol har vi testat, fungerade inget bra. Resulax har vi också testat men det gick inte heller något vidare. Så Flagyl är det som vi står på nu och vi vet inte alls hur länge han ska ta det.



Mysigt det måste vara att ha kusinerna i närheten, min syster bor visserligen i Solna men har bara barnen varannan vecka så vi ses inte så ofta tyvärr. Måste vara superkul för Elvis att ha tre (!) killar att leka med.



Är ni oroliga för att skaffa syskon till Elvis? Lite privat fråga kanske? Du behöver inte svara.



Jag ville väldigt gärna ha en fjärde, väldigt länge, men var rädd för att det skulle bli "ännu värre" med nästa barn, att det barnet skulle vara ännu mer sjukt än Axel. Så nu har jag lite intalat mig själv om att jag ska vara glad och tacksam över de tre "friska" barn som jag har. Min man är iaf väldigt nöjd över att bara ha tre barn ;)



Trevlig helg på er och kram!!!

2009-12-18 @ 19:47:11
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Till oss har de bara sagt att det inte går att ta reda på varför och att vi ska släppa de funderingarna. De har sagt att det kan vara ärftligt men lika gärna att det inte är det. Man kan inte säga. P-J vår läkare har ändå forskat i just Hirschsprungs. Men läs Carolines kommentar (http://baldersvagen.blogg.se/2009/december/len-och-fin-rumpa-full-med-kemikalier.html) på inlägget om tvättlappar. De har fått remiss till Klinisk genetik för att kolla om Stella ärvt det eller ej. Konstigt att det är så olika i landet.



Kram, kram!

2009-12-19 @ 11:53:55
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Mari

Vad gott med pannkaks tårta.

Himla fin present ni gav bort.

2009-12-20 @ 13:47:03
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Ja, hoppas vi springer på varandra nere på byn någon dag, annars får vi väl se till att ses med "flit" ;)



Hur är ni lediga i jul? Vi jobbar i morgon också, sen är vi lediga till 11:e. Jag ska iofs jobba ett par dagar efter nyår, men det är mer koppla upp mig och ha på telefonen för att finnas om det händer något med våra system iom omställningen efter nyår. Jag kommer vara hemma så behöver inte in till jobbet vilket är skönt.



Vart jobbar du? Har inte ens fråga inser jag nu. Jobbar du i Väsby?



Jag jobbar i Solna men skulle gärna jobba i Väsby, men det är ont om jobb som jag är intresserad av och jag triv så bra där jag är nu.



Kram kram och vi hörs nästa vecka!

2009-12-20 @ 18:07:53
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0