Vår dag!



Mamma jag kan säga blomma=omma hihi Elvis pratar allt mer nu så underbart!



Mamma titta jag kan snurra......



Jag är inte trött, vill inte sova......Så trött man kan bli lill Elvis efter 5min somnade han....



Sambo D va o handlade o så fick jag detta paket av honom när han kom hem, varför säger jag? För jag tyckte du behövde det sa han så fint!!!!!



O detta va det, Chocklad mmmmmmmmmmm



Jag åkte till jobbet, o Elvis va hemma med sin pappa o de meckade ihop Elvis bil vagn igen för sittdynan den var i tvätten , Elvis vill gärna hjälpa till......

Mina vänner
Postat av: Nilla

Ska bli så mysigt att träffa Elvis och er i morgon. Jag blir ju också lite stolt och rörd över min son. Vad gullig han är som kommer med paket, när du behöver det.

Puss på er

2009-12-11 @ 09:30:56
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0